11 Ocak 2010 Pazartesi

Böle cıvıl cıvıl bi yerim olsa fena mı olur*?

Ço...ok geçenlerde ilk defa Santralİstanbul'daki ''otto'' ya gittik.Hafta içi ve alakasız bir gün olduğundan 3-4 masa vardı bizimle birlikte,o boşluğa rağmen o koca mekan öle çok çok itici gelmedi gözüme.Ne biliyim kendine göre bi havası var.Yani kimse gitmese de orası kapanmaz, duvarlar kendi aralarında konuşmaya devam ederler sanırım.
Tavandan sarkan deniz anası görünümlü lambalar,dj kabini,bilardo masası mekanı konuşturmuş resmen.Ama bir ayrıntı vardı ki benim gönlümü çalan ve bana ilham veren,size göstermeden geçemeyeceğim...
Efenimm giderseniz mutlaka tuvaletiniz gelsin yada elleriniz kirlensin ki sizde o şirin lavaboları görün.Ben girdiğimde allahtan kimse yoktu da rahat rahat fotoğraf çekebildim(:
Buzdolabı kapağından kapılar...
Eski çamaşır makinelerinden yapılmış lavabolar

Haftaiçi her ne kadar 2 'ye kadar hizmet versede mutfak daha erken bir saatte kapanıyor,yemek için gitmeyi planlayanlara duyurulur.En kısa zamanda belirli bi programın olduğu bi günde de gitmek istiyorum,bakalım hayırlısı...

xoxo
EccE ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder