11 Kasım 2009 Çarşamba

-BiTTi-

Evet, evet sonunda bitti...Ne mi? Ne olucak tabikide ilk vizelerim darısı 2. vizelerin,finallarin ve binimum projelerin başına.
Son sınavımdan çıkar çıkmaz kendimi gezmeye tozmaya vurdum, ilk işim uzun zamandır istediğim dudaklı çantanın siparişini vermek oldu.Gittim, bakındım, bulamadım, ''ya hani sizin şu... '' yla başlayan cümleler kurdum, istedim ama çok istedim sonunda dileklerim kabul oldu ve o dükkandaki şeker hanfendi bana kendi bağlantılarını kullanarak 1 tane getirtebileceğini söledi (: Cuma günü elimde olucak, eğer yanıma almayı unutmayıp sevgili foto makine'm Canan'la gidersem; hem mekanın -ki adı 61 LOG-hemiide dünya şekeri çantamın fotişlerini çeker ,sonrada paylaşırım sizinle.

Ders arası gezmesi kesmedi bide akşam Taksim yaptım,özlemişim böle yarın olcak olan sınavları düşünmeden bi gece geçirmeyi.Yedim, içtim, sohbet ettim, dedikodu yaptım, ne yazık ki şöle güzel bi foto çekmeyi unuttum :S

Bugün yaptığım bir başka şey ise çevremdeki insanların gönül ilişkilerinde ne kadar başarılı olduklarını görmekdi.Biri 1,biri 3, biri 3.5 senelik ilişkileri olan arkadaşlarım var.Tebrik ediyorum kendilerini, nasıl mutlularsa öle devam etsinler hayatlarına, bende onlar mutlu mutlu görüp musmutlu olayım (:

Böle işi gücü olmayan bi adam günün birinde şöle demiş:

''You can't buy love on eBay''

Mastercard reklamı gibi oldu ama sahip olduklarınızın değerini bilin şekerlerr(bkz. ben biliyorum (: ) Bu nedenle bu cümle siz sevgili çiftlere gelsin!..


Biliyorum boşladım bir süredir bu sayfayı ama geri dönücem hemde muhteşem bi şekildeee! (:

take care babiesss

xoxo



EccE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder