19 Kasım 2009 Perşembe

Sister Day!

Muhteşem mi muhteşem bi gün geçirdim-arada aksaklıklar oldu ama hayat bu,olur böle şeyler-3 saatlik dersin ardından kendimi sis s'in kollarında buldum,yemekti,çaydı,muhabbetti derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile.
Sonrasında ver elini taksim...Dükkan dükkan gezmekten bitap düştük, sonrasında mitozla çoğalıp 4 olduk; cadı s. ve doc. m.'de bize katıldılar,öle böle değil bayaa eğlendik.
Aramızdan 1nin gelecek dönem İsveç'te diğerininse Avusturya'da olcağı göz önüne alınırsa heranımızı beraber geçirmek istememiz çok da yadırganmaz bence,uzun lafın kısası: Sevgili çevremizdekiler,bize karşı biraz daha anlayışlı olunuz,bırakınız bu kızlar istedikleri gibi uzuuunnn uzuunnn gezsinler tozsunlar,henüz vakit varken biraz daha birbirlerinin omuzlarında ağlasınlar.''respect please''

bu post'a sevgili sis s. ve doc m.'in beğendikleri bi tshirt'ün üzerindeki resimle son veriyorum...




çok beğendim,hemen benim olsun bu tshirt diyosanız buraya tıktık


ps:bugün aldıklarımızı bilare gösteririm size,çok güzellerrr! (;
ps2:aaa bide kiss kiss çanta'm var daha postlamadığım,aklımda unutmadım(:

Take care babes!

xoxo
EccE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder