20 Kasım 2009 Cuma

Twilight Madness

Kimisi uğruna ölüyo,fbook'da sürekli videolarını paylaşıyo,posterler,quote'lar bir yandan,içten içe vampir olmak istiyo,kimisi de esefle kınıyo,gereksiz ve saçma buluyo, romandan esinlenerek olusturulmuş alacakaranlık serisini.Ben bi ara kitaplarını okuyayım diye heveslendim ama sonradan vazgeçtim yada vaktim olmadı tam hatırlamıyorum.Ama ilk filmi seyrettim.Sonunda devam filmi olduğunu seyircinin gözüne sokması dışında bi eksikliği olmayan fantastik bi filmdi.İkincisi şu sıralar türkiye'de vizyona girdi-hatta bu hafta vizyona gladio ve 7 kocalı hürmüz gibi türk filmleri de girdi.-Fırsat bulduğumda gidip izlemek istiyorum,en azından makyajı için bile izlenebilir bi seri bence(:

Her şey iyi hoşda,lolitalıktan cool'luk olayına geçen esas kızımızın bu sefil hali nolcak.Homeless'lık moda sanırım son zamanlarda(((((:


bkz. The Twilight Saga:New Moon 'un LA galasındaki haline.Ne güzel giymişsin Oscar de la Renta'nı dursana objektiflerin önünde şöle dimdik,kendine güvenen bi şekilde.Yok olmaz, illa acıların çocuğu şekilde bakıcak,vampirlerin arasında kaldığı için kendisine acımamızı mı istiyo acaba, bilemedim ? (:



--------------------------------------EDİT------------------------------------------------------
Dün gittim filmi izlemeye,beğenmedim hemde hiç.Oysa ki ne beklentilerle gitmiştim,kendimle birlikte sürüklediğim 2 arkadaşımdan da özür diliyorum :(


EccE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder