14 Şubat 2010 Pazar

It's V'day Bitchhh!

Bugünnn sevgililer günü bilindiği üzere.Dün radyoda duyduğum bişi çok hoşuma gitmişti onu sizinle paylaşıyım istedim:

Sevgiliniz varsa eğer sevgililer gününüz kutlu olsun, yoksa hayırlara vesile olsun (:

Böle olsun bencede...


Gelelim bu post'un sebebinee :
Evet evet ben ilk kategorideyim, kutlu olanlardan yani...Bugün 17:00 sularında numarası bilinmeyen birileri tarafından arandım.Kendileri evimin önünde olduklarını ve bana vermeleri gereken bi paketin olduğunu sölediler.(Heyecan hat safhada tabikideeee) Resmen koşa koşa geldim eve,oysaki o anda kendime bilgisayar almakla meşguldümm.Birde ne göreyimmmm :


Dikkat, yenilebilir!




Tek kelimeyle bayıldımmm.Hele o içindeki çikoolata kaplı çilekler yok muu?! Bittim...
Demekki neymiş erkek kadın farketmez,kalbe giden yol mideden geçermiŞ! ((:

xoxo
EccE

5 yorum: