11 Şubat 2010 Perşembe

Bir varmış, bir yokmuş...Bir AYAKKABI Masalı...

Dünyadaki herkes bilir ki kadınlar birrrrR çantaya, ikiiiiİ ayakkabıya hayatta karşı koyamazlar.Böle dolaplar,kutular dolusu cicisi olsun yinede hep bir eksik vardır.Sürekli giycek hiçbir şeyim yok diye yakınırlar.HAKLIDIRLAR!
Geçenlerde keşfettiğim bir mağaza var ki bu ikinci maddeye karşı koymayı daha da zorlaştırıyo:

Nr. 39
Muhteşem ayakkabıları gerçek deriden ve elde üretiyorlar.Az sayıda üretiliyormuş bütün tasarımlar.Düşünebiliyor musunuz, bitti mi devamı yok!Sadece ama sadece alabilenin ayağında! kalıyolar.Daha dükkanlarını ziyaret etme fırsatı bulamadım ama İstanbul'a döner dönmez gidicem.Hem Nişantaşı'nda hemde Bağdat Caddesi'nde dükkanları var.Size en yakın olanını en kısa zamanda basın bence (:


































Bunlar benim beğendiğim minikler:




Bence tam sevgililer gününe yakışır bi hediye olur bu :


BU İSE BENİM FAVORİM!!!
Çokda güzel bi siteleri var.Ziyaret etmek için buraya tık tık

Yaratıcısı olan insanlara çok çok teşekkürler...

xoxo
EccE

6 yorum:

  1. Bu ayakkabilar cok sirinler :)

    Bide No:39 duyunca hani sadece bu numara varmis gibi geliyo ama degil iste oyle =)

    xo

    YanıtlaSil
  2. evet yaa ilk duyduğumda bende öyle tepki vermiştim,hatta baya üzülmüştüm (:

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğeniyorum:) Hatta bir ayakkabısı dolabımın jokeri oldu. Her kadın gibi dolabımda yüzlerce eşya olmasına rağmen giyecek birşey bulamadığım günlerde kurtarıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda benim dolabımında jokeri olucak o gri bootie (:

    YanıtlaSil
  5. Ben bu masaLa bayıLdımmm !

    YanıtlaSil
  6. Bende de 2 tane ayakkabısı var çok memnunum gerçekten çok cici ve çok şeker ayakkabı tasarlıyorlar begenmemek imkansız :)

    YanıtlaSil