14 Nisan 2010 Çarşamba

Yırtık kızlar & yırtık kotlar


Bu bir emaktar kotun hikayesidir.Sonu biraz acıklıdır.Kalbi olan okumasın :P

Taaa lise 2 deyken aldığım ve parasını çoktan giyilerek çıkartmış olan kotuma acımadım,yırttım.Tek başıma olsam bu kadar cesaretli olamazdım ama yanımda A. olunca ondan destek aldım ve ver elini maket bıçağı dedim.Nihalenin yardımlarını da gözardı etmiciiz tabiki.Sağolsun halının parça pinçik olmasını engelledi kendileri (:
Yırtmakta ki tek olay kendine hakim olmakmış anladım, vede öle çok çok bastırmamak- hele benimki gibi incecik bi kotu yırtıyosanız daha da dikkatli olun derim ben(: -
Böle simetrik yerler seçmedik biz kendimize,kafamıza estiği gibi parçaladık.Haa bide A.'nın aklına estiği için yırttığı kot görünümlü taytı vardı.Onunda fotoğraflarını koyuyorum.Belki size fikir verir.

İşte bu da benim emektar, artık yenilenmiş yüzüyle daha giyilesi duruyo bence.Siz ne dersiniz?


Bizim gecemiz yırtık parçalar arasında geçti.Haa bide ERİK'le geçti.Hala daha olmamıştır onlar diye yemeyeniniz varsa, deneyin olmuşlar çünkü ;)



Take care bebeks


xoxo


EccE

2 yorum:

  1. Ahahaaa başlık süper olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    TE SIGO TU BLOG




    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...


    AFECTUOSAMENTE


    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO, .

    José
    ramón...

    YanıtlaSil