6 Mayıs 2010 Perşembe

Biz bugün n'aptık? / What we've done today?

Biz bugün elimize geçen bütün fularlarımızın fotoğrafını çektik.Modelimde o kadar güzel, o kadar anlayışlıydı ki sormayın gitsin.Daha sonraki projelerimde de onunla çalışabilirim (: Sağolsun hiç ses çıkarmadan benim şımarıklıklarıma katlandı.Teşekkürler S.
Today, we took photos with my scarfs.My model is just beatiful and nice.I could work with her in my next projects (: She didn't say a word because of my saucily behaviors.Thank you S.














xoxo
EccE

6 yorum:

  1. oyy ama ne kadar tatlı bu yaaa :)fularlarda çok güzel tabiki ;)

    YanıtlaSil
  2. sadsamiseviyomus7 Mayıs 2010 01:33

    çekimler olmamış ışık yetersiz flarlar belli bili diil sad samide kullanma bole terbiyesiz işlerinde...

    YanıtlaSil
  3. cecilia : bencede ondan tatlışı yok (:

    sadsamiseviyomus adı altında yorum yazan sevgili sevgilim S. : madem çekimlerimi beğenmiyosun, gel de yardım et o zaman.Ayrıca o benim sad sam'im istediğim şekilde kullanırım onu.Hıhh!

    YanıtlaSil
  4. cok kaprissiz bir mankenın varmıs gercekten bu devırde bulmak zor bölesini.. 2. yorumcu ile atısmanız benı benden aldı.. devam edın gencler böle.. sevimli buldum sizi:) benim "huysuz herif"im odundur, blog desem o ne der? akşama yap da yiyelim der.. hakkat aksama ne yapsam acaba? hadi xoxo.. takipteyim..

    YanıtlaSil
  5. AHahahaha güneş, bencede biz böle devam edelim.Deli edelim birbirimizi bütün gün! Ara sıra sevimli oluyoruz doğrudur...
    Akşama da dışardan söyle bizim hatrımıza :P

    YanıtlaSil
  6. ödülün vaar şeker :)
    http://balgozlukiz.blogspot.com/2010/05/ilk-odulum.html

    YanıtlaSil