23 Haziran 2010 Çarşamba

Mim & Award

Koray 1 taşla 2 kuş birden vurmuş, sapan olarak da beni seçmiş.Ço...ok teşekkürler.
Ne çok seviyorum bu şekilde ödüllendirilmeyi, öğrendiğim gibi ödülümü yayınlamayı, mimim'i de cevaplamaya can atmaya başladım.Eee o zaman eller klavyeye bebek (:

Koray just gave me an award and also mim'ed.Thank you so much.
I love to be announced like this and also looking forward to answer the questions & posting my award.Chop chop baby (:

İşte benim cevaplarım...
Here is my answers...

Felsefem /
My philosophy : çalış,haket,gez,toz,sev /work,deserve,travel,love

Hayat / Life : S.'le başlayan bissürü insan var bunu tarif eden, onlar kendilerini biliyolar(:
/ There are many people means life to me and they all start with S. letter (:

Çocukluk / Childhood : Lüle lüle saçlarımı, o rahat hallerimi özlüyorum. / I missed all irresponsible days & my super duper curly hair

Güneş / Sun : Çok canımı yakıyo ama yokluğunda özlüyorum kendisini / It hurts actually but I miss it in the absense

Gözler / Eyes : Her şey onlar sayesinde anlaşılabilir, o derece güvenilirdirler. / you can always count on eyes, they will tell you evrything.

Yıldızlar / Stars : Ne demiş Paris Hilton ablamız '' yıldızlar kördür!'' / are blind.

Güzellik / Beauty : Bakanın gözlerindedir. / is in the eyes of the other people.

Sevgi : Vazgeçilmeyen tek duygu.Her şey gider ama o kalır.

Aşk : Hayatına renk katar, sonra bi bakarsın ki onsuz yaşayamaz olmuşsun.

Love : is the only feeling that you can't give up.

Müzik / Music : benimle birlikteyken daha bi güzeldir. / sounds better with me.

Dost / Dost : Bu zamanda bulabilene aşkolsun, benimkileri ben hayatta bırakmam. / If you found, do not lose it.

Para / Money : Bolluğu da yokluğu da dert. / it is hard with so much money or without it.

Zaman / Time : En değerlisi bence zaman, boşu boşuna akıp gitmesine izin vermemek lazım.
/ Time is the most important thing in life, dont let it go away.

Erkekler / Boys : Anlamak ne mümkün! / İmpossible to understand!

Savaş / War : İçeride yada dışarıda, her türlüsüne karşıyım. / Indoor or outdoor ; against all kind of it.

Ağlamak / Crying : Rahatlamak için iyi gelir. / It is good to feel relax

Deniz / Sea : Bana yazı ve güzel anıları hatırlatır. / Reminds me summer & good memories all the time.

Ayna / Mirror : Umarım bir gün insanların içini de gösterebilir. / I wish someday it will show also the inside of people

Hayal / Dream : Çok fazla kurarım. / I daydream too much.


Benim cevaplarım bunlar.Şimdi sıra benim merak ettiğim cevaplara geldi.Ben bu mimi Ankara tayfasına armağan ediyorum.Bakarım havalar Ankara'da nasıl?

Those are my answers.Now, it's time to know who will answer those?




Ödülü sadece 1 kişiye gönderiyorum.Son zamanların en Trendy Blog'u olan:
I'm sending this award only one person.The most popular blog lately :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder