5 Temmuz 2010 Pazartesi

@ AYVALIK







Sıcaktan erimek üzere olan bir ben,canı sıkılan bir kuzen ve deniz...
İşte bizim dünümüz.
Bahsettiğim öyle bir sıcak ki cumartesi günü sadece yarım saat kendisiyle bir temasımız oldu,omuzlarım hala yanıyor.Siz siz olun 1500 faktör güneş kreminizi sürmeden sakın haa kendisiyle tanışmayın.Bronzlaşmak bu yaz bize uzak.Kanser olmak istemiyoruz henüz.
Aşağıdaki fotoğraflar Ezgi TZKN'ın objektifinden (:

It's too hot in Ayvalık.We will almost melt down.
Here is our yesterday.
Be careful about the sun.Use the 1500 factor sun cream.I actually met with the sun about 30 minutes & my shoulders are still burning out.This summer sunbathing is forbidden for me.
The following photos were shoot by Ezgi TZKN (:

















xoxo
EccE
Sola Hizala

7 yorum:

  1. :) ah simdi oralarda olup o denize dalmak vardı.. :D

    YanıtlaSil
  2. fotolar ilerde başımıza iş açmasın.

    YanıtlaSil
  3. şu an bu satırları bu yaz büyük ihtimalle tatile çıkamayacağımı(ki son 3 senedir de çıkmadım) bilerek ofiste masa başından yazıyorum ve itiraf ediyorum seni şu an çoookkk kıskanıyorum!!! ama elbise harika, resimler çok güzel, model fıstık :)

    YanıtlaSil
  4. Chunli'cim gel şekercim beraber yüzelim (:

    c3moi, ne gibi işler?

    naz, güzellik o yeni saçlarınla hangimiz fıstık acaba? Ayrıca bir fırsat yaratıp kendini ege sahillerinde bulursan kesin haber verelim.Herkes de bizi kıskansın (: xoxo

    YanıtlaSil
  5. kumsaldaki ayak izleri, uzun ve güzel bir kumsal belli saatlerde keyfini çıkarın derim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ayyy ne kadar güsel yaa bende tatil istiyorummmm offf buralar çok sıcakkk offfffffff tatlım seni izlemeye alıyorum sevgilerle hediye kampanyama beklerim
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil