14 Ekim 2010 Perşembe

İstanbul Park / Limit yok



Beni affedebilir misiniz, lütfen?

Ara ara ara ara...
Ama bitti,bu sefer net!
EccE kızımız nihayet kendine geldi,bu blogu açma sebebini hatırladı (:

Görüşmeyeli birçok şey değişti.
(Birçok şey değişmedi.)

-kürkçüye döndüm,izmiri şimdiden özledim
-saçlar bayaa bi değişti
-bronzlaşan tenlerin renkleri açıldı
-havalar soğudu
-bitmeyen yağmurlar başladı
-derslerin boğazıma yapışmasına ramak kaldı

vs. vs.


Yazın bitişine üzülemeden
Sonbaharın gelişini farkedemeden
Kış yüzüme çarptı



Neyse ki hepsine alışıldı, ileriye dönük planlar yapıldı.
(Yeni bir blog yolda,hem bu sefer ileriye dönük bi boyutta.)
( Süpriz süpriz süpriz )


İlk dönüş yazısını İstanbul Park'ta çekilen fotoğraflarla süsledi....


Heyecanlı bi sürüş deneyiminden sonra,
annemin kulağımda hala çınlayan sesinin de etkisiyle
( ''ben seni yolda bulmadım ece!'' )
farkediyorum yaşadığımız tecrübenin tehlike boyutunu.



Eğer sizde benim/bizim gibi bi delilik yapmak isterseniz,
atlayın vw'ninize ve soluğu İstanbul Park'ta alın.
Sonrasında yaşayacağınız tek pişmanlık keşke bi tur daha atsaydım olucak (:



Resimlerin kalitesi biraz güzel mi ne?!


Eeee o zaman bu sayfa en çok ziyaret edilenlere bi u-dönüşü yapsın (:
Özlemişim burda olmayı...

xoxo
EccE

3 yorum:

  1. limit yok derken? içki?? :P dermişimmmm:) dönmene sevindim. okul dediğin zor bişeydir bilirim, ama bitince güzel oluyo.. ha gayret!

    YanıtlaSil
  2. güneşşşşşş sen ve yorumların harikasınız (: okul zor ama sevmeye çalışıyorum...

    pembeesinti hoşbulduk canım (:

    YanıtlaSil