4 Haziran 2011 Cumartesi

ŞENLİK ||| #bebeksenligi 2011


Bebek şenliği her geçen yıl daha fazla katılımla gerçekleşir oldu.Bizde 2 senedir gidip bakıyoruz, neler var neler yok diye.Her seferinde de ellerimi boş bırakmayacak bir stand oluyor.Geçen sene mesela, Blisskiss'in tasarımcısı Nergis hanımla tanışmamıza vesile olmuştu bebek şenliği.Aldığım pudra rengi çanta hala favorilerimden biri (:
Geçen senenin yazısı için tıktık

Bu sene de ''berry'' tshirt'leriyle tanıştırdı beni şenlik.Sizde benim gibi mesaj kaygılı tshirt severseniz kesinlikle tasarımlarına göz atmalısınız.Hem Berry'nin online alışveriş sitesi de var.


Onca güzel tshirt'ün arasından ben ,-sizlere güzel bir DIY projesi de olabilecek- sol anahtarı efektli Y$L 'yi seçtim.





Fırsatım olursa tekrar gitmeyi planlıyorum, ders çalışma programım el verirse tabi (:
Mutlu hafta sonları, harika cumartesiler...

EccE


2 yorum:

  1. sayende ben de tanışmış oldum berry t-shirtleri ile ama en güzeli seninki:)güle güle giy cnmm

    YanıtlaSil
  2. Ahh gizzycim çok teşekkürler.Kendisiyle bende aşk yaşıyorum, üzerimden çıkartmak istemiyorum (:

    YanıtlaSil