11 Ocak 2010 Pazartesi

2010 Wishezz

Çok fikirsizim kabul etmeliyimm...2010 yılının ilk postunda yeni yılla ilgili hiçbir şeyden bahsetmemek benim sözlüğümde fikirsizlik olarak geçiyor,umuyorum sizinkinde daha kötü anlamları işaret etmiyordur.Ben şahsen 2010'a ailemin yanında İzmir'de girdim.Ani bir kararla sevgiliyle birlikte İzmir'e uçtuk-kelimenin tam anlamıyla uçtuk,yarım saat içinde bavulumu hazırladım,toplamda 2 saatte dersten çıkıp havaalanına gittim-Yapılan onca alternatif plan aile söz konusu olunca bir köşeye atıldı ve aile saadetinin tadına varıldı...


Fikirsizlikten terfi edip herkes için bişiler diliyorum,çoğu benim içinde bulunduğum durumlarla alakalı ama herkese uyan genel şeyler bunlar ne de olsa.


UMARIM yeni yılda güneş evimizden hiç çıkmaz ki doktorlar-arkadaşımız olanlar hariç- evimize uğramaz,mutluluk sadece filmlerin son sahnesinde kalmaz gelir tepemize oturur,aşk çok zor bişi olmaktan vazgeçerde daha ulaşılabilir hale gelir,gökten düşen elmalar tamda istediğimiz kırmızılıkta olur, gidenler çabucak geri dönerler,insanlar birbirlerini daha çok severler daha az özlerler, yapılan planlar sadece kağıt üstünde kalmaz bizzat ete kemiğe bürünürler, birçok yapılası güzel şey belirir ve hepsini yapmak için zaman bulunur vedeee son olarak moda insanların nasıl istiyolarsa öle giyinmeleri gerektiğini onlara bikez daha öğütlerde, tek tip insanlar ortadan kaybolurrr (:

Bunlardan daha spesifik isteklerimde vardı ama burdan dile getirmek istemedim,kendime kalsınlar.Nasıl olsa gerçekleştikçe ''AAaaaAaAaA ben bunun olmasını zamanında çok istemiştim! '' derim;)

Güpgüzel seneler herkesin olsun! ! !

xoxo
EccE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder