25 Mart 2010 Perşembe

Haftasonu N'aptım?

Malumunuz haftasonunda İSTANBUL out İZMİR in 'di...İzmir cidden yüreğime indi!
Bronzlaşıladabilirdi o havada,isilikde çıkartılabilirdi(:
İçimizi çürüten İstanbul yağmurlarından sonra çok iyi geldi.

İşte kısa İzmir tatilinden kareler...

Uzun zamandan beri tanışmanın bir türlü kısmet olmadığı Hakon(İsveç prensinin adıymış,hani isveç soğuk ülkeymiş,husky'lerde malum soğuk hayvanlarmış mış mış, bıraksanız halam anlatır size hayvanın adının tüm hikayesini (: ), Sarp Jr. 'la tanıştım.




Yeni aldığım tırnak zımbırtılarını denedim.Fena değiller.




Ayyy bide ben 2. kez teyze oldum.Nazara inandığımdan yüzünü sizden esirgesemde muhteşem bi bebek o!
Kendisinin adı doğduğu gün Berra'ydı.Ama 5 yaşındaki abisi R leri söyleyemediğinden Elif olarak değiştirildi (:
Hoşgeldin Teyzekuşummm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder