27 Mart 2010 Cumartesi

Hayat Neden Şekil Yapıyo? / Sıradan bir gECE...

Alışılmışın dışında bu cuma da evdeyim.Halsiz miyim neyim bilemedim ama böle mecalim yok kolumu kıpırdatmaya.İhtiyacım olan herbir şeyi(laptop, tv kumandası, vogue, su,çikolata) çevreme toplamış, yorganıma sarılmış oturmaktayım.CnnTürk'te kalmış en son digitürk, yine onunla merhaba dedi bana; bende itiraz etmedim.Ne de olsa evde ses olsun diye açmıştım.Sonra birden gülücükler çarptı kulağıma.Evet evet saba tümer'in sesi bu ama yanında ki sakin erkek sesi kimin? 1-2 saniye sonra farkettim ki o kısaca F.D (: Neyse kaptırmışlar gidiyolardı ki,F.D'nin şarkı söleme vakti geldi çattı.Sakin sakin oturdu.Şarkısını tutturmaya başladı.Her şey normal görünüyor değil mi? Ama değil işte! Adamın şarkısının sözleri hiç normal DEĞİL!
O nasıl bir duygudur? O nasıl bir acı çekmişliktir ? O nasıl bi hüzündür arkadaşım yaaa!? Kim yazdırdı sana bunları?

Şimdi belki mutlusundur diye ödüm kopuyor eyvah
Bana acı acı hatıran lâzım


Zamanında
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayip giden yıldızlar la la
Korkularda benim umutlarda
Beni bırakma
diyerek resmen mest etmiştin.Şimdiyse hiçde ruh halime uymayan şarkıları dinlememe sebep oluyosun F.D . Hiç hoş değil bu yaptığın (:

İşte bu gECEnin kısa özeti bu.
Kendinize iyi davranın efenim.
İyi gECEler...

xoxo
EccE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder