26 Aralık 2011 Pazartesi

DIY ||| Deri Yaka


(Evet efendim bu kadar aktiflik beni bile şaşırtıyor ama paylaşacak çok şey birikmiş)

Malumunuz geçen aylarda yurtdışından getirtiğimiz ürünlere bir kısıtlama olmuştu.Bende tam o sıralar Asos'tan ilk alışverişimi yapmak üzereydim.Ama bu kısıtlamalar; arkadaşlarımın

paketlerinin gümrükte takılması, Asos tarafından gönderilmemesi veya çok uzun zaman sonra gönderilmesi benim alışverişimi baya kısıtladı.(Şimdi çözülmüş sanırım bu sorun, hatta baya hızlı gönderim yapıyorlarmış)

Güzelim yakalar, ayakkabılar, çantalar ''bag'' de kalakaldılar.
Ama imdadıma annem yetişti.Resimlerden görebildiği kadarıyla bi kalıp çıkartmış ve bana bu güzeller güzeli deri yakayı yapmış.

Asos+Mom = Perfect Collar

Love you mom!You are #1










Bu da kopya çekilen yaka, bir fark var mı?


xoxo
EccE






5 yorum:

  1. vayy harika olmuşşş bende anneme göstermeliyim hemen bnada yapsın

    YanıtlaSil
  2. yapımı okadarda basit olmayan cok trend bi aksesuar diyebiliriz. :)
    denemekde yarar var.

    YanıtlaSil
  3. YOK!! tadını çıkar güle güle tak ;)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel olmuş asla fark yok
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. İhihihi çok teşekkürler kızlar, annelere baskı yapılsın, yakalar dolaptaki yerlerini alsınlar (:

    YanıtlaSil