26 Aralık 2011 Pazartesi

NEW YEAR ||| Yılbaşı gecesi için eksiklerim...



Hayatımda ilk defa ilk girdiğim mağazadan ilk ve tek denediğim elbiseyi aldım, çıktım.Hem de yılbaşı gecesi için...

Bugünleri de mi görücektik sevgili annecim, sevgili en yakın arkadaşlarım ve sayın sevgili.
Yaptım, oldu.
Şimdi geriye tek eksiğim; bi CUFF



Mesela biri bana yılbaşı hediyesi olarak Luxury Shoppers'dan bu bilezik ve yüzüğü alabilir.Benim için hiç problem olmaz.
Yeter ki yılbaşından önce elimde olsunlar (:





Öyle lookbookların da kullanıp, mağazalarda satmamak ne demek sayın KOTON!?Ayıp



Bide aklıma gelmişken yılbaşında saçımı böle karmakarışık örmeye karar verdim.
Bayıldım, bayıldım, bayıldım...



Resimler kaynak :

3 yorum:

  1. Elbiseni güle güle kullan. Cuff lardan ben de istiyoruuummmm:-((Özellikle Luxuryshoppers'dakiler gibi parlak olanından:-))

    YanıtlaSil
  2. koton bunu hep yapıyor canım.Bileklikler benmde tam aradıgım bir sey:D

    YanıtlaSil
  3. Papiş Style; çok teşekkürler canım.LS herkesin hayali sanırım (:

    Merve ; ahh koton ahh, ayıpladık seni!

    YanıtlaSil